diumenge, 7 de desembre del 2014

The final countdown

- No lo haré más, ¿entiende? No lo haré más. 
- Eso mismo dije yo la primera vez.
José Luis (Nino Manfredi) i Amadeo (Pepe Isbert) a El verdugo (1964)

Hola a tots!
Ja queda poc, ja queda poc per entregar el TDR...
Estaria mentint si digués que no estic nerviosa per acabar, però encara queden alguns detalls! Això sí, cada cop té més forma i m'agrada més. Les últimes pel·lícules que he vist han estat El verdugo, de Luis García Berlanga, i La caza, de Carlos Saura. He de dir que les dues m'han agradat molt i que m'han confirmat allò que jo ja anava sospitant: malgrat que el cinema de Hollywood era molt potent en aquella època, molts dels directors de cinema espanyols van saber fer cinema aquí també. I, a més a més, molt bo, cal dir. 

Aviat tindreu notícies meves i de la memòria escrita perquè, no vull presionar, però queden tres dies per la presentació... (I jo ja noto els nervis a l'ambient, eh...)

Ismael Merlo, Alfredo Mayo, José María Prada i un jove Emilio Gutiérrez Caba a La Caza.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada